dc.contributor.author | Risa, Ola Kåre | |
dc.date.accessioned | 2019-06-25T00:31:45Z | |
dc.date.available | 2019-06-25T00:31:45Z | |
dc.date.issued | 2019-06-22 | |
dc.date.submitted | 2019-06-21T22:00:07Z | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/1956/20396 | |
dc.description.abstract | Jeg har forsket på Elevgenererte eksempler som didaktisk tilnærming i trigonometri i 2 klasser på videregående skole. I den forbindelse har jeg analysert datamaterialet mitt for samtalekvalitet, strategier og forståelse hos elevene. Jeg har også lett etter sammenhenger mellom disse variablene ved å gjøre korrelasjonsanalyser. Det var flere interessante funn i datamaterialet mitt som jeg presenterer og diskuterer i oppgaven. | en_US |
dc.language.iso | nob | |
dc.publisher | The University of Bergen | en_US |
dc.subject | Elevgenererte eksempler | |
dc.subject | korrelasjon | |
dc.subject | strategier | |
dc.subject | relasjonell forståelse | |
dc.subject | samtalekvalitet | |
dc.subject | relasjonell og instrumentell forståelse | |
dc.subject | IC-modell | |
dc.title | Samtalekvalitet, strategier og forståelse i arbeid med Elevgenererte eksempler | |
dc.type | Master thesis | |
dc.date.updated | 2019-06-21T22:00:07Z | |
dc.rights.holder | Copyright the Author. All rights reserved | en_US |
dc.description.degree | Masteroppgave i matematikkdidatikk | en_US |
dc.description.localcode | MAT699 | |
dc.description.localcode | VID-MAUMAT | |
dc.subject.nus | 753199 | |
fs.subjectcode | MAT699 | |
fs.unitcode | 12-11-0 | |