• Brøkforståing hjå elevar som startar i den vidaregåande skulen 

      Antun, Jorunn (Master thesis, 2015-04-30)
      Målet for denne oppgåva har vore å få større innsikt i kva brøkforståing elevar som startar i den vidaregåande skulen kan ha. To forskingsspørsmål har lagt til grunn for arbeidet mitt: 1.Kva forståing av og dugleikar i ...
    • Elevers holdninger til matematikk i videregående skole 

      Ludvigsen, Gerd Anne (Master thesis, 2016-06-01)
      Målet med oppgaven har vært å få en dypere innsikt og mer kunnskap om elevers holdninger til matematikken på et høyere nivå i videregående skole. Ut fra et sosialkonstruktivistisk perspektiv har fokus vært rettet mot ...
    • Misoppfatningar i algebra hjå elevar på første trinn i vidaregåande skule 

      Audestad, Torbjørn (Master thesis, 2016-06-02)
      Denne oppgåva handlar om misoppfatningar i algebra hjå 1.års-elevar i vidaregåande skule. Målet med oppgåva har vore å gje meg som matematikklærar større innsikt i misoppfatningar og vanskar elevar møter i algebra. Eg har ...