dc.contributor.author | Walker, Jill | |
dc.date.accessioned | 2006-02-15T18:29:55Z | |
dc.date.available | 2006-02-15T18:29:55Z | |
dc.date.issued | 2006 | eng |
dc.identifier.issn | 0805-2557 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/1956/1078 | |
dc.description.abstract | Jill Walker har tatt i bruk medstudentvurdering, der studenter i samme kurs vurderer utkast til hverandres oppgaver og der vurderingen teller 40% av den endelige karakterfastsettelsen. Hun beskriver grundig hva studentene kan lære av en slik praksis og hvilke erfaringer hun og studentene fikk med denne vurderingsformen, som er forholdsvis lite brukt i norsk høyere utdanning. | no_NO |
dc.format.extent | 232279 bytes | eng |
dc.format.mimetype | application/pdf | eng |
dc.language.iso | nob | eng |
dc.publisher | Program for læringsforskning, Universitetet i Bergen | nob |
dc.relation.ispartofseries | UPED-skrift nr.1/2006 | no |
dc.subject | Universitetspedagogikk | nob |
dc.title | Å lære å gi og motta konstruktiv kritikk gjennom medstudentvurdering | nob |
dc.type | Working paper | |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Psykologi: 260 | nob |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280 | nob |