Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorOwren, Thomas
dc.date.accessioned2016-07-18T08:24:37Z
dc.date.available2016-07-18T08:24:37Z
dc.date.issued2016-05-18
dc.date.submitted2016-05-18eng
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1956/12313
dc.description.abstractDette er en studie av tre bydelsaviser i Bergen som i 2012/13 ble samlet i en felles organisasjon. Oppgaven utforsker bydelsavisens egenart og konkurransevilkår, og søker å redegjøre for markedsmessige forutsetninger for å drive lokaljournalistikk på bydelsnivå i Bergen. Den handler videre om hvordan bydelsavisene opplever endringer i mediemarkedet, og hva de gjør for å tilpasse seg disse. Studien er basert på kvalitative intervjuer med sentrale aktører i bydelsavisene i Bergen.en_US
dc.format.extent880934 byteseng
dc.format.mimetypeapplication/pdfeng
dc.language.isonobeng
dc.publisherThe University of Bergeneng
dc.subjectkvalitative intervjuereng
dc.subjectlokalaviseng
dc.subjectSydvesteneng
dc.subjectÅsane Tidendeeng
dc.subjectavismarkedeng
dc.subjectFanaposteneng
dc.subjectbydelsaviseng
dc.titleTett og nært i storbyen: Konkurransepremisser for bydelsavisene i Bergeneng
dc.typeMaster thesisen_US
dc.rights.holderCopyright the author. All rights reserved.en_US
dc.description.localcodeMEVI350
dc.description.localcodeMASV-MEVI
dc.subject.nus735116eng
fs.subjectcodeMEVI350


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel