dc.contributor.author | Pedersen, Lise Lotte | |
dc.date.accessioned | 2017-05-05T08:16:15Z | |
dc.date.available | 2017-05-05T08:16:15Z | |
dc.date.issued | 2017-01-02 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/1956/15782 | |
dc.description.abstract | Studien tok for seg samarbeid mellom videregående skoler, private foretak og tredjeparter i forbindelse med opplæringsløpet Teknisk Allmennfag (TAF). Struktur, ansvarsfordeling og oppbygningen av videregående opplæring blir behandlet, men fokus ligger på de organisatoriske aspektene ved samarbeidet mellom de nevnte partene i TAF- opplæringen. Gjennom en komparativ tilnærming er det forsøkt belyst hvordan ulike former for struktur på opplæringsløpet har påvirket partenes erfaringer med denne type samarbeid knyttet til videregående opplæring. | en_US |
dc.format.extent | 1172250 bytes | en_US |
dc.language.iso | nob | eng |
dc.publisher | The University of Bergen | eng |
dc.subject | Tverrsektorielle samarbeid | eng |
dc.subject | TAF | eng |
dc.subject | industry school partnership | eng |
dc.subject | sosial kapital | eng |
dc.subject | regional utvikling | eng |
dc.title | Tverrsektorielle samarbeid som regional utvikling. En komparativ studie av TAF-opplæring i Måløy og Ulsteinvik | eng |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.date.updated | 2017-05-05T07:58:59Z | |
dc.rights.holder | Copyright the author. All rights reserved. | en_US |
dc.description.localcode | GEO350 | |
dc.description.localcode | MASV-GEOG | |
dc.subject.nus | 733111 | eng |
fs.subjectcode | GEO350 | |