Rammebetingelser for formålstjenlig opplæring av nyankomne språklige minoriteter i videregående skole.En case-studie av muligheter og utfordringer knyttet til opplæring av nyankomne språklige minoriteter
dc.contributor.author | Hvalbye, Trond Hovland | |
dc.date.accessioned | 2018-08-28T07:42:38Z | |
dc.date.available | 2018-08-28T07:42:38Z | |
dc.date.issued | 2018-06-22 | |
dc.date.submitted | 2018-06-21T22:00:11Z | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/1956/18277 | |
dc.language.iso | nob | eng |
dc.publisher | The University of Bergen | eng |
dc.subject | Norsk språk | |
dc.subject | Undervisning | |
dc.subject | Minoritetsspråklige | |
dc.title | Rammebetingelser for formålstjenlig opplæring av nyankomne språklige minoriteter i videregående skole.En case-studie av muligheter og utfordringer knyttet til opplæring av nyankomne språklige minoriteter | eng |
dc.type | Master thesis | |
dc.date.updated | 2018-06-21T22:00:11Z | |
dc.rights.holder | Copyright the author. All rights reserved | eng |
dc.description.degree | Mastergradsoppgave i nordisk | |
dc.description.localcode | NOLISP350 | |
dc.subject.nus | 711123 | eng |
fs.subjectcode | NOLISP350 | |
fs.unitcode | 11-21-0 |