Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorHvalbye, Trond Hovland
dc.date.accessioned2018-08-28T07:42:38Z
dc.date.available2018-08-28T07:42:38Z
dc.date.issued2018-06-22
dc.date.submitted2018-06-21T22:00:11Z
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/1956/18277
dc.language.isonobeng
dc.publisherThe University of Bergeneng
dc.subjectNorsk språk
dc.subjectUndervisning
dc.subjectMinoritetsspråklige
dc.titleRammebetingelser for formålstjenlig opplæring av nyankomne språklige minoriteter i videregående skole.En case-studie av muligheter og utfordringer knyttet til opplæring av nyankomne språklige minoritetereng
dc.typeMaster thesis
dc.date.updated2018-06-21T22:00:11Z
dc.rights.holderCopyright the author. All rights reservedeng
dc.description.degreeMastergradsoppgave i nordisk
dc.description.localcodeNOLISP350
dc.subject.nus711123eng
fs.subjectcodeNOLISP350
fs.unitcode11-21-0


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel