dc.contributor.author | Ytre-Arne, Brita | |
dc.date.accessioned | 2019-01-02T14:27:26Z | |
dc.date.available | 2019-01-02T14:27:26Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/1956/18817 | |
dc.description.abstract | Rapporten omhandler en intervensjon i undervisningen i kvalitativ metode på bachelorgraden i medievitenskap. Undervisningen ble lagt om ved at mesteparten av tradisjonelle forelesninger og veiledningsmøter ble erstattet av ”kvalitativt metodeverksted”, der studentene arbeidet i grupper med en empirisk oppgave med støtte og veiledning fra flere faglærere. Rapporten diskuterer intensjoner og erfaringer med omleggingen. | en_US |
dc.language.iso | nob | eng |
dc.publisher | Program for universitetspedagogikk, Universitetet i Bergen | eng |
dc.relation.ispartofseries | UPED-skrift | eng |
dc.subject | Universitetspedagogikk | eng |
dc.subject | Studentaktiv læring | eng |
dc.subject | Kvalitativ metode | eng |
dc.subject | Metodeundervisning | eng |
dc.subject | Bachelorstudenter | eng |
dc.subject | Gruppearbeid | eng |
dc.title | Kvalitativt metodeverksted: Studentaktiv metodelæring for ferske bachelorstudenter i medievitenskap | eng |
dc.type | Working paper | |
dc.rights.holder | Copyright the author. All rights reserved | eng |