Elektrikerfaget. Hva kjennetegner elektrikerlærlingerslæreprosesser på arbeidsplassen?
dc.contributor.author | Aguilar, Rene Luis | |
dc.date.accessioned | 2019-07-02T01:15:09Z | |
dc.date.available | 2019-07-02T01:15:09Z | |
dc.date.issued | 2019-07-02 | |
dc.date.submitted | 2019-07-01T22:00:05Z | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/1956/20531 | |
dc.language.iso | nob | |
dc.publisher | The University of Bergen | |
dc.subject | ferdighetstilegnelse | |
dc.subject | Elektrikerfaget | |
dc.subject | praksisfellesskap | |
dc.title | Elektrikerfaget. Hva kjennetegner elektrikerlærlingerslæreprosesser på arbeidsplassen? | |
dc.title.alternative | Elektrical installation and mantenance | |
dc.type | Master thesis | |
dc.date.updated | 2019-07-01T22:00:05Z | |
dc.rights.holder | Copyright the Author. All rights reserved | |
dc.description.degree | Masteroppgave i pedagogikk | |
dc.description.localcode | PED395 | |
dc.description.localcode | MAPS-PED | |
dc.subject.nus | 724112 | |
fs.subjectcode | PED395 | |
fs.unitcode | 17-42-0 |
Tilhørende fil(er)
Denne innførselen finnes i følgende samling(er)
-
Master theses [55]