Blar i Department of Foreign Languages på emneord "teacher cognition"
Viser treff 1-3 av 3
-
Integrating pronunciation and meaning: Teacher cognition on pronunciation teaching in the EFL classroom against the backdrop of communicative language teaching
(Master thesis, 2016-11-21)In this thesis I explore teachers' cognitions on pronunciation among lower secondary teachers of English as a Foreign language. Where the audiolingual method focused on correct' pronunciation and imitation, communication ... -
Norwegian upper secondary EFL teachers’ attitudes, knowledge and beliefs about learner autonomy
(Master thesis, 2018-05-10)Denne masteroppgaven er skrevet innenfor engelsk didaktikk og har hatt som hensikt å se nærmere på norske læreres kunnskap, holdning og tanker om elevautonomi. Studien har blitt gjennomført blant lærere som underviser i ... -
Screencasted feedback: How Norwegian EFL teachers experience moving into digital assessment practices
(Master thesis, 2019-05-30)Målet for masteroppgaven har vært å utforske og gå i dybden på hvordan fem engelsklærere i norske videregående skoler rapporterer om og erfaringer med dataprogrammet Screencast-O-Matic i skriftlige vurderingssituasjoner. ...