Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorBorgen, Susanaeng
dc.date.accessioned2008-11-14T13:48:40Z
dc.date.available2008-11-14T13:48:40Z
dc.date.issued2008-09-01eng
dc.date.submitted2008-09-01eng
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/1956/3005
dc.description.abstractOppgaven analayserer hvilke gestaltningsfaktorer kommer til uttrykk i konstruksjonen av portrettene av Michelle Bachelet, Felipe Calderón og Hugo Chávez i de tre norske avisene VG, Dagbladet og Aftenposten. Hovedtematikken for oppgaven er presidentvalgene i Latin-Amerika i 2006.no_NO
dc.format.extent1428695 byteseng
dc.format.mimetypeapplication/pdfeng
dc.language.isonobeng
dc.publisherThe University of Bergeneng
dc.subjectGestaltingsteorinob
dc.subjectPresidentvalgnob
dc.subjectLatin-Amerikanob
dc.titleDa norske medier oppdaget Latin-Amerika. Nyhetsgestaltning av tre latinamerikanske ledere under presidentvalg i 2006 i Aftenposten, Dagbladet og VGnob
dc.typeMaster thesisen_US
dc.rights.holderThe authoren_US
dc.rights.holderCopyright the author. All rights reserveden_US
dc.description.localcodeMEVI350
dc.description.localcodeMASV-MEVI
dc.subject.nus735116eng
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Medievitenskap og journalistikk: 310nob
fs.subjectcodeMEVI350


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel