dc.contributor.author | Nortvedt, Ragnar | |
dc.date.accessioned | 2004-10-28T15:00:17Z | |
dc.date.available | 2004-10-28T15:00:17Z | |
dc.date.issued | 2004 | eng |
dc.identifier.issn | 0805-2557 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/1956/529 | |
dc.description.abstract | Ragnar Nortvedt (Det matematisk-naturvitenskapelige fakultet) beskriver gjennomføringen og drøfter erfaringene fra bruk av mappeevaluering innen emnet: Etikk og velferd hos akvatiske organismer, et emne med bare 5 studenter. Konklusjonene tyder på at denne lærings- og evalueringsformen har ført til stor studentinnsats med bred og dyp læring, noe som gjenspeilet seg i særdeles gode eksamenskarakterer. | no_NO |
dc.format.extent | 1538666 bytes | eng |
dc.format.mimetype | application/pdf | eng |
dc.language.iso | nob | eng |
dc.publisher | Program for læringsforskning, Universitetet i Bergen | nob |
dc.relation.ispartofseries | UPED-skrift nr. 1/2004 | no |
dc.subject | Universitetspedagogikk | nob |
dc.title | Erfaring fra bruk av mappevurdering innen emnet: Etikk og velferd hos akvatiske organismer | nob |
dc.type | Working paper | |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280 | nob |