Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorPetterteig, Gunn Toveen_US
dc.date.accessioned2011-12-21T14:34:22Z
dc.date.available2011-12-21T14:34:22Z
dc.date.issued2009-10eng
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/1956/5323
dc.description.abstractBackground: The background for this master thesis is that change in health services is something that is here to stay. Experience shows that there is plenty frustration in an organization when conducting a change. As a section manager in a mental health care clinic, my motivation was to increase my competence in this area, and this will help me to better execute my work in the future. Purpose: The starting point for this study is a desire to learn more about my leader role, and the impact that change does to the mental health clinic at Helse Fonna. This study seeks to find connection between management and learning in changing situations. Learning in my work has a positive value that can be an advantage to recruit and retain workers Material: The Committee is all the employees in psychiatric clinic in Helse Fonna HF. This covers approximately 663 full-time equivalents distributed on 837 people. We got 111 answers, which constitutes a response rate of 13 %. Method: The method used is called Survey. The background material is a questionnaire with questions about background and experience of change and leadership. Most questions were structured but contained a commentary field following every answering alternative. In addition, there were four open questions which turned out to be the most exciting. Results: The study shows (the qualitative part) that much energy is required, both positive and negative, in situations of organisational change: Many points out the importance of the leader’s role, and that the function of participation has an effect on the learning value. The quantitative part showed no significant results because there were too few respondents. Conclusion: The response rate was small and it was difficult to draw any clear conclusions from the quantitative part, but the open questions made the answers clearer and showed that participation can have an effect on the learning value. The leadership style and role seem to be important with regard to information, participation and support. Another discovery was that there were relatively many who did not notice the change, or was uncertain on whether there had been a change after the adjustment was completed.en_US
dc.description.abstractBakgrunn: Bakgrunn for denne masteren er at omstillingssituasjonar i helsesektoren er noko som kjem for å bli. Erfaring viser at det er mykje frustrasjon i ein organisasjon når ei omstilling skal gjennomførast. Som Seksjonsleiar i Klinikk for psykisk helsevern er dette mitt arbeidsfelt. Min motivasjon var å få heva min kompetanse, og gjera meg i betre stand til å utføra dette arbeidet framover. Hensikt: Utgangspunktet for denne studien er eit ønske om å læra meir om min leiarfunksjon og den påvirkning omstillingar gjer i psykiatrisk klinikk ved Helse Fonna. Masterstudie søkjer å finna samanheng mellom leiing og læring i omstillingssituasjonar, fordi læring i arbeidet har ein positiv verdi som kan vera eit fortrinn for å rekruttera og behalde arbeidskraft. Materiale: Utvalet er alle tilsette i psykiatrisk klinikk i Helse Fonna HF. Til saman dreiar det seg om ca 663 årsverk fordelt på 837 personar. Det kom inn 111 svar, som utgjer ein svarprosent på 13. Metode: Metoden som er brukt blir kalla survey. Bakgrunnsmaterialet er eit spørjeskjema med spørsmål om bakgrunn, strukturerte spørsmål, men med plass til å kommentera bak kvart svaralternativ og i tilegg 4 heilt opne spørsmål som viste seg å bli mest spennande. Resultat: Undersøkelsen viser (den kvalitative delen) at det går mykje energi, både positiv og negativ, i omstillingsituasjonar. Mange peikar på viktigheten av leiaren si rolle, og at medvirkningsfunksjonen har effekt på læringsverdien. Den kvantitative delen viste ingen sikre funn fordi det var for få respondentar til å kunna fastslå nokre sikre funn. Konklusjon: Svarprosenten var liten og det var vanskeleg å dra nokre klare konklusjonar ut frå den kvantitative delen, men dei opne spørsmåla gjorde svara klarare og visar at medvirkning kan ha effekt på læringsverdien. Leiaren sin stil og rolle synest å vera viktig m.o.t informasjon, deltaking og støtte. Eit anna funn var at det var relativt mange som ikkje merka endringa, eller var usikker på om det var skjedd ei endring etter at omstillinga var ferdig.no_NO
dc.language.isonnoeng
dc.publisherThe University of Bergeneng
dc.subjectLearningeng
dc.subjectManagementeng
dc.subjectChange in health serviceseng
dc.subjectContributioneng
dc.titleLeiing og læring i omstillingssituasjonarnob
dc.typeMaster thesis
dc.rights.holderCopyright the author. All rights reserved
dc.description.degreeErfaringsbasert master i helseledelse, kvalitetsforbedring og helseøkonomi
dc.description.localcodeHELVID650
dc.description.localcodeMATF-HEVID
dc.subject.nus761901eng
dc.subject.nsiVDP::Medical disciplines: 700::Health sciences: 800::Health service and health administration research: 806eng
fs.subjectcodeHELVID650


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel