Show simple item record

dc.contributor.authorStørdal, Astrid
dc.date.accessioned2012-03-01T14:48:35Z
dc.date.available2012-03-01T14:48:35Z
dc.date.issued2002eng
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/1956/5687
dc.description.abstractJeg har valgt et elevperspektiv i denne oppgaven, fordi jeg mener det er elevenes oppfatning som best vil belyse denne overgangen. På tross av et subjektivt perspektiv, mener jeg montessorielevenes erfaring kan gi verdifull kunnskap som kan få betydning for praksis på montessoriskolene, vanlig ungdomsskole og ikke minst for foreldre og elever.no_NO
dc.language.isonobeng
dc.publisherThe University of Bergeneng
dc.titleFrihet eller død - fra læring til undervisning. Hvordan opplever montessorielevene overgangen til vanlig ungdomsskole?nob
dc.typeMaster thesis
dc.rights.holderCopyright the author. All rights reserved
dc.description.degreeMaster i Pedagogikk
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Education: 280::General education: 281eng


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record