Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorRasmussen, Ann Kareneeng
dc.date.accessioned2012-09-25T08:41:29Z
dc.date.available2012-09-25T08:41:29Z
dc.date.issued2012-06-01eng
dc.date.submitted2012-06-01eng
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/1956/6037
dc.description.abstractDette prosjektet undersøker korleis det nasjonale blir representert i reklamar kring dei fire siste internasjonale idrettsarrangementa arrangert i Noreg. Eg tar føre meg Ski-VM i Oslo i 1982, OL på Lillehammer i 1994, Ski-VM i Trondheim i 1997 og Ski-VM i Oslo i 2011, og undersøker korleis denne representasjonen endrar seg i løpet av denne perioden. Dette blir gjort ved å analysere bruk av nasjonale symbol og nasjonale representasjonar i reklamane. Analysen viser at det nasjonale er mangfaldig, men samstundes snevert. Det er dynamisk og utviklar seg til å i større grad bli mangefasettert utover i perioden. Samstundes blir det meir internt og vanskelegare tilgjengeleg for dei som står utanfor det nasjonale fellesskapet.en_US
dc.format.extent3061108 byteseng
dc.format.mimetypeapplication/pdfeng
dc.language.isonnoeng
dc.publisherUniversity of Bergeneng
dc.title«Fiskebein gjør seg best i bakken». Ei analyse av representasjonen av det nasjonale i reklamar kring dei fire internasjonale vinteridrettsarrangementa arrangert i Noreg mellom 1982 og 2011eng
dc.typeMaster thesisen_US
dc.rights.holderCopyright the author. All rights reserveden_US
dc.description.localcodeMEVI350
dc.description.localcodeMASV-MEVI
dc.subject.nus735116eng
fs.subjectcodeMEVI350


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel