Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorOnes, Frode Hoplandeng
dc.date.accessioned2013-06-24T12:19:32Z
dc.date.available2013-06-24T12:19:32Z
dc.date.issued2013-05-15eng
dc.date.submitted2013-05-15eng
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/1956/6722
dc.description.abstractFormålet med denne masteroppgåva har vore å undersøkja korleis organisasjonar kommuniserar på Twitter. Eg har gjennomført fira kvalitative intervju, men intensjon om å tilby eit kvalitativt perspektiv på temaet, gjennom å sjå eigen data i lys av anna forsking på Twitter, forsking som ofte er kvantitativ. Forsking på Twitter har blant anna vist at organisasjonar i stor grad einvegskommuniserar på Twitter, trass i moglegheiter for dialog med andre brukarar. Forsking har og vist avgrensingar og moglegheiter ved verkty som retvitring og deling av lenker på mikrobloggen, og at Twitter tilbyr og forlangar ei anna form for kommunikasjon enn andre sosiale nettverk. Skal ein lukkast som brukar av Twitter er ei strategisk tilnærming til kommuniseringa der å føretrekkja. I diskusjonsdelen kjem eg fram til at organisasjonar i liten grad kommuniserar ut frå ein eigen strategi for Twitter, at retvitring og lenker er mykje nytta verkty, medan det finnes meir ynskje om enn faktisk dialog blant organisasjonar på Twitter - einvegskommunikasjon dominerar. Organisasjonar flest kommuniserar heller trygt på Twitter, enn innovativt og vågalt.  en_US
dc.format.extent975290 byteseng
dc.format.mimetypeapplication/pdfeng
dc.language.isonnoeng
dc.publisherThe University of Bergeneng
dc.title#organisasjonarpåtwitter -Ei kvalitativ studie av organisasjonars kommunikasjon på det sosiale nettverket Twitter.eng
dc.typeMaster thesisen_US
dc.rights.holderCopyright the author. All rights reserveden_US
dc.description.localcodeMEVI350
dc.description.localcodeMASV-MEVI
dc.subject.nus735116eng
fs.subjectcodeMEVI350


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel