Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorMundal, Maryan Georgsdotter
dc.date.accessioned2014-07-23T10:38:12Z
dc.date.available2014-07-23T10:38:12Z
dc.date.issued2014-05-15eng
dc.date.submitted2014-05-15eng
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/1956/8213
dc.description.abstractThis study deals with young diabetics and their perspective on their schooldays. While surveying the theme, which was done before I started work on my study, I found that this point of view was a little researched area in the study of diabetics and the school system. While the viewpoints including medical themes or social psychology were clearly thoroughly presented, there were almost no studies on the specific subject of the students own perspective. This gave the whole field of research a lopsided feeling in my view, and I decided to look more closely into the theme with a study called Diabetic in a school day - students perspectives. This study has yielded some interesting results, which new or further studies may want to look into.en_US
dc.description.abstractDenne studien har teke for seg elevar med diabetes i grunnskulen og den vidaregåande skulen og deira perspektiv på eigen skulekvardag. I gjennomgangen av temaet, som eg gjorde i løpet av det andre året på masterstudiet, fann eg at diabetikarane sitt eige perspektiv representerte eit lite undersøkt område i studiet av diabetikarar og skuleverket. Der vinklingar som inkluderte medisinske tema eller sosialpsykologiske tema var klart i overtal, var det nesten ikkje forska på elevane sitt eige perspektiv på eigen skuledag og korleis denne fungerte for dei. Dette gav heile feltet ei slagside, sett frå min synsvinkel, då nær sagt all annan forsking gjekk på tiltak for og konsekvensar av sjukdomen. Det finst lite om korleis diabetikarane sjølve opplevde desse tiltaka, og kva dei sjølve meinte hadde vore tenleg å gjere, kva for tiltak og tilrettelegging dei såg som naudsynte. Eg bestemte meg difor for å sjå nærare på temaet gjennom ein studie som eg kalla Diabetikar i ein skulekvardag - elevperspektiv. Studien har vist seg å gi nokre interessante resultat, som eventuelt nye studiar i framtida kan sjå nærare på, då desse resultata kan ha konsekvensar for framtidige tiltak og tilrettelegging for diabetikarar i skuleverket.en_US
dc.format.extent2047360 byteseng
dc.format.mimetypeapplication/pdfeng
dc.language.isonnoeng
dc.publisherThe University of Bergeneng
dc.title"Diabetikar i ein skulekvardag - elevperspektiv"eng
dc.typeMaster thesis
dc.rights.holderCopyright the author. All rights reserved
dc.description.degreeMaster i Pedagogikk, IKT-basert
dc.description.localcodePED396
dc.description.localcodeMAPS-PEDIK
dc.subject.nus724112eng
fs.subjectcodePED396


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel