Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorJohansson, Karieng
dc.date.accessioned2014-08-26T15:27:04Z
dc.date.available2014-08-26T15:27:04Z
dc.date.issued2014-06-06eng
dc.date.submitted2014-06-06eng
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/1956/8331
dc.description.abstractProblemstillinga i oppgåva var korleis opplever elevane bruk av rekneark i matematikk på ungdomstrinnet. Gjennom eitt år vart ulike reknearkoppgåver prøvd ut i 9./10. klasse. I etterkant henta eg inn data ved hjelp av spørjeskjema, opptaksoppgåver av to og to elevar som løyste utvalde oppgåver og eit gruppeintervju. Eg la vekt på kva fordelar og problem elevane opplevde, og kva ulike typar oppgåver som er relevante for elevane.en_US
dc.format.extent4545551 byteseng
dc.format.mimetypeapplication/pdfeng
dc.language.isonnoeng
dc.publisherThe University of Bergenen_US
dc.subjectmatematikkdidaktikkeng
dc.subjectreknearkeng
dc.titleRekneark på ungdomstrinneten_US
dc.typeMaster thesis
dc.rights.holderCopyright the author. All rights reserveden_US
dc.description.localcodeVID-MAUMAT
dc.description.localcodeMAUMAT650
dc.subject.nus753199eng
fs.subjectcodeMAUMAT650


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel