Blar i Faculty of Humanities på emneord "English didactics"
Viser treff 1-6 av 6
-
Aspects of Bildung and Intercultural Competence in upper secondary EFL pupils' thoughts on reading and working with fictional texts: A mixed-methods study.
(Master thesis, 2020-06-26)I læreplanverket LK06 blir det set fokus på at programfaga i engelsk i den norske skulen blant anna skal fremje både danning og interkulturell kompetanse. Danning blir sett på som eit overordna mål i den norske skulen, og ... -
Exploring traces of worldviews in literary texts in an EFL textbook
(Master thesis, 2020-06-20)Hovudmålet med denne masteroppgåva er å undersøkja livssyn i dei skjønnlitterære tekstane i Global Visions – ei lærebok for programfaget Internasjonal engelsk. Oppgåva byggjer på eit teoretisk rammeverk for livssynsanalyse ... -
How Norwegian EFL teachers perceive the roles of literature and multimodal texts in our digitalized society. A mixed methods study in English didactics
(Master thesis, 2017-12-13)Denne masteroppgåva er skriven i fagområdet engelsk didaktikk. Den har hatt som mål å belyse engelsklærarar i den norske vidaregåande skulen sine syn på og erfaringar med bruken av skjønnlitteratur og multimodale tekstar ... -
Large Language Models in L2 English Teaching: Exploring Teachers' Understanding and Utilisation
(Master thesis, 2024-05-15)Denne masteroppgåva har hatt som mål å undersøkje korleis lærarar forstår store språkmodellar (large language models, LLMs), korleis lærarane brukar desse i engelskundervisninga si, samt kva didaktiske val som rettleiar ... -
Screencasted feedback: How Norwegian EFL teachers experience moving into digital assessment practices
(Master thesis, 2019-05-30)Målet for masteroppgaven har vært å utforske og gå i dybden på hvordan fem engelsklærere i norske videregående skoler rapporterer om og erfaringer med dataprogrammet Screencast-O-Matic i skriftlige vurderingssituasjoner. ... -
Vocabulary and EFL textbooks: Investigating explicit vocabulary exercises in three English textbooks for Norwegian year 10 students
(Master thesis, 2017-09-21)Vocabulary learning is an essential part of learning a language. David Wilkins expresses the importance of vocabulary in the following way: “without grammar very little can be conveyed, without vocabulary nothing can be ...