Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorSandal, Ann Karin
dc.contributor.authorSmith, Kari
dc.date.accessioned2015-01-08T09:32:42Z
dc.date.available2015-01-08T09:32:42Z
dc.date.issued2010eng
dc.identifier.issn1890-6990
dc.identifier.issn1504-6893
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/1956/9095
dc.description.abstractThis article is based on a qualitative study of students’ experiences with the transition from lower to upper secondary school in vocational programmes. The educational debate in Norway has recent years been concerned with students changing programmes or drop out from upper secondary school, and different actions have been taken to reduce the problem. This article discusses the transition to upper secondary school from a student perspective. The analysis shows that lower secondary school has a potential to give students a better foundation for choosing programmes in upper secondary school by focusing on interest development. There is also a potential for strengthening the students’ self-efficacy and motivation for vocational education through the subject content and teaching methods.en_US
dc.description.abstractArtikkelen er basert på ein kvalitativ studie av ungdomsskuleelevar sine opp-levingar av overgangen til vidaregåande skule, yrkesfaglege program. I den norske utdanningsdebatten har det dei siste åra vorte sett søkjelys på årsaker til fråfall og feilval i vidaregåande skule, særleg innafor yrkesfaglege program, og ulike tiltak for å minske dette er sette i verk. Denne artikkelen drøftar overgangen til vidaregåande skule ut frå eit elevperspektiv. Analysen viser mellom anna at grunnskulen har eit potensial for å gje elevar eit betre grunn-lag for val gjennom å fokusere på interesseutvikling, og å styrke elevane sine meistringserfaringar og motivasjon for yrkesfaglege utdanningar gjennom innhald og arbeidsmåtar i fag.en_US
dc.language.isonnoeng
dc.publisherAkademika forlageng
dc.relation.ispartof<a href="http://hdl.handle.net/1956/9098" target="blank">Ungdom og utdanningsval: Om elevar sine opplevingar av val og overgangsprosessar</a>eng
dc.subjectovergang ungdomsskule–vidaregåande skuleeng
dc.subjectvaleng
dc.subjectelevperspektiveng
dc.subjectinteresseutviklingeng
dc.subjectMotivasjoneng
dc.subjecttransition from lower to upper secondary schooleng
dc.subjectchoiceeng
dc.subjectstudents’ perspectiveeng
dc.subjectinterest developmenteng
dc.subjectMotivationeng
dc.titleFrå ungdomsskule til vidaregåande skule – elevane si stemmeeng
dc.typePeer reviewed
dc.typeJournal article
dc.description.versionpublishedVersion
dc.rights.holderCopyright the Akademika. All rights reserved.
dc.identifier.cristin741411
dc.source.journalTidsskriftet FoU i praksis
dc.source.404
dc.source.142
dc.source.pagenumber25-42


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel