Blar i Faculty of Psychology på emneord "feedback"
Viser treff 1-4 av 4
-
Deliberate Practice og fellesfaktorer i psykoterapi – en systematisk litteraturgjennomgang
(Master thesis, 2022-12-15)Bakgrunn: Deliberate Practice (DP) er en treningsmetode som har fått økt oppmerksomhet i psykoterapiforskning de siste årene. Litteraturen tyder på at vi vet for lite om hva som differensierer mer og mindre effektive ... -
Fra video til vurdering. En kvalitativ studie av idrettslæreres bruk av video i forbindelse med formativ vurdering
(Master thesis, 2014-11-06)The aim for this master thesis is to investigate how video can promote formative assessement in sportsstudies in upper secondary schools. The methodological approach of this research is qualitative, with semi-structured ... -
Har tilbakemeldingen kraft? En kvalitativ studie av norsklæreres vurderingspraksis i skriftlig på ungdomstrinnet
(Master thesis, 2015-05-14)The theme for this master thesis is feedback on Norwegian middle school student texts. The aim of the thesis is to see how teachers understand the effect feedback can have as a tool for learning and how this can contribute ... -
Undervegsvurdering i matematikk - frå mål til start? Ei undersøking om korleis elevar i ungdomsskulen opplever undervegsvurdering i matematikk
(Master thesis, 2014-11-16)This thesis is dealing assessment for learning from the student's perspective. The issue How do students in lower secondary schools experience formative assessment in mathematics?" is approached through three questions; ...