Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorLarsen, Torill Marie Bogsnes
dc.contributor.authorDjupedal, Ingebjørg Louise Rockwell
dc.contributor.authorTobro, Marte
dc.contributor.authorWaldahl, Ragnhild Holmen
dc.contributor.authorAnvik, Cecilie Høj
dc.contributor.authorOlsen, Terje
dc.contributor.authorAntonsen, Karin Marie
dc.contributor.authorJohnson, Ragnhild
dc.contributor.authorOlesen, Esben Søndergaard Bruun
dc.contributor.authorÅrdal, Elisabeth
dc.contributor.authorKristensen, Madeleine
dc.contributor.authorBrastad, Bjørn
dc.contributor.authorHansen, Tor Borgar
dc.date.accessioned2022-03-25T14:06:44Z
dc.date.available2022-03-25T14:06:44Z
dc.date.created2019-08-15T08:36:59Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.isbn978-82-7669-203-7
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2987711
dc.language.isonoben_US
dc.publisherUniversitetet i Bergen, HEMIL-sentereten_US
dc.relation.ispartofseriesHEMIL-rapport;2/2019
dc.titleGode psykososiale læringsmiljø bedrer gjennomføring i videregående skole : andre delrapport fra COMPLETE-prosjektet - hovedrapporten_US
dc.typeResearch reporten_US
cristin.ispublishedtrue
dc.identifier.cristin1716069


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel