Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorAnderson, Ragnhild Lie
dc.date.accessioned2022-09-08T09:34:40Z
dc.date.available2022-09-08T09:34:40Z
dc.date.created2022-03-10T17:55:57Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.issn1892-2449
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3016543
dc.description.abstractTalemålsopptak med to ungdomsskulekull frå Sogndal, eitt i 2001 og eitti 2016 med i alt 72 elevar, vert med 15 års mellomrom samanlikna med omsyn til realisering av den språklege variabelen /aʊ/ eller /ↄ/ i substantiv, verb og adjektiv. Ogsåbakgrunnsvariablane kjønn, foreldrebakgrunn, klassetrinn og kva del av bygda informantane kjem frå, vert undersøkte for materialet samla. Resultata viser at alle desse bakgrunnsvariablane kan fungera som forklaringskrefter for korleis realiseringa av denne variabelen er fordelt blant informantane, og korleis dei vel å prata. Det å ha minst éin, men helst to foreldre frå Sogndal, ser ut til å vera eit viktig fellestrekk for dei som diftongerer. Å ha foreldre frå staden kan likevel ikkje predikera at dei nyttar denne varianten. Det vert i artikkelen argumentert for at dei unge heller gjer språklege val ut frå korleis dei vel å iden-tifisera seg sjølve språkleg. Dette vert også stadfesta gjennom informant-utsegner.en_US
dc.language.isonnoen_US
dc.publisherThe University of Bergenen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.title«Stao no pao» eller «stå no på»? Ao-lyden hjå to ungdomskull i Sogndalen_US
dc.title.alternative«Stao no pao» or «stå no på»? The Ao-sound among two youth generations in Sogndalen_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.typePeer revieweden_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderCopyright 2022 the authoren_US
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode1
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.15845/bells.v12i1.3537
dc.identifier.cristin2008912
dc.source.journalBergen Language and Linguistics Studies (BeLLS)en_US
dc.source.pagenumber271-294en_US
dc.identifier.citationBergen Language and Linguistics Studies (BeLLS). 2022, 12 (1), 271-294.en_US
dc.source.volume12en_US
dc.source.issue1en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal