Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorTorjussen, Lars Petter Storm
dc.date.accessioned2023-03-30T11:22:52Z
dc.date.available2023-03-30T11:22:52Z
dc.date.created2023-01-02T09:11:51Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.issn2387-5739
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3061118
dc.language.isonoben_US
dc.publisherNOASPen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleDu kan, du skal – skolevegring, digitalisering og selvets tretthet i den elevsentrerte skolenen_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.typePeer revieweden_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderCopyright 2022 The Author(s)en_US
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode1
dc.identifier.doi10.23865/ntpk.v8.4145
dc.identifier.cristin2098537
dc.source.journalNordisk tidsskrift for pedagogikk og kritikken_US
dc.source.pagenumber439-447en_US
dc.identifier.citationNordisk tidsskrift for pedagogikk og kritikk. 2022, 8, 439-447.en_US
dc.source.volume8en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal