Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorHopland, Aina Brakstad
dc.date.accessioned2024-01-06T00:41:05Z
dc.date.available2024-01-06T00:41:05Z
dc.date.issued2023-11-20
dc.date.submitted2023-11-20T12:01:32Z
dc.identifierENGMAU650 0 MAO ORD 2023 HØST
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3110242
dc.description.abstractDette masterprosjektet undersøkte hvordan man kan bruke grafiske noveller til å utforske multimodalitet i en 5. klasse og hva elevenes perspektiver på læringsutbytte og læringsprosessen i dette prosjektet var.
dc.language.isoeng
dc.publisherThe University of Bergen
dc.rightsCopyright the Author. All rights reserved
dc.subjectgraphic novels
dc.subjectEAL
dc.subjectmultimodality
dc.subjectsociocultural learning
dc.subjectcooperative learning
dc.titleLiterature circles as an approach to exploring multimodality through graphic novels in the 5th grade EAL classroom: A case study.
dc.typeMaster thesis
dc.date.updated2023-11-20T12:01:32Z
dc.rights.holderCopyright the Author. All rights reserved
dc.description.degreeErfaringsbasert masteroppgave i undervisning med fordypning i engelsk
dc.description.localcodeENGMAU650
dc.description.localcodeVID-MAUENG
dc.subject.nus711124
fs.subjectcodeENGMAU650
fs.unitcode11-20-0


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel