Er demokratiske elevråd mogeleg?
Journal article, Peer reviewed
Published version
![Thumbnail](/bora-xmlui/bitstream/handle/11250/3128791/Elevr%25C3%25A5d.pdf.jpg?sequence=6&isAllowed=y)
View/ Open
Date
2023Metadata
Show full item recordCollections
- Department of Government [455]
- Registrations from Cristin [9742]
Original version
Nordisk tidsskrift for pedagogikk og kritikk. 2023, 9, 234-248. 10.23865/ntpk.v9.4000Abstract
Det har lenge vore elevråd i norsk skule, med ambisjonar om utdanning til demokratisk deltaking. Forsking tyder på at elevråda er problematiske som demokratisk erfaring for elevane, og dei er i ferd med å bli svekte i lovverk og læreplanverk. Det er derfor viktig å drøfta i kva grad og korleis demokratiske elevråd er mogelege. Framgangsmåten er å trekkja på teoriar om demokrati i politisk liv og antyda korleis elevråd kan spegla slike krav både når det gjeld val, prosessane i elevrådet og gjennomslaget elevrådet har mot skuleleiinga.