Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorRisa, Ola Kåre
dc.date.accessioned2019-06-25T00:31:45Z
dc.date.available2019-06-25T00:31:45Z
dc.date.issued2019-06-22
dc.date.submitted2019-06-21T22:00:07Z
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/1956/20396
dc.description.abstractJeg har forsket på Elevgenererte eksempler som didaktisk tilnærming i trigonometri i 2 klasser på videregående skole. I den forbindelse har jeg analysert datamaterialet mitt for samtalekvalitet, strategier og forståelse hos elevene. Jeg har også lett etter sammenhenger mellom disse variablene ved å gjøre korrelasjonsanalyser. Det var flere interessante funn i datamaterialet mitt som jeg presenterer og diskuterer i oppgaven.en_US
dc.language.isonob
dc.publisherThe University of Bergenen_US
dc.subjectElevgenererte eksempler
dc.subjectkorrelasjon
dc.subjectstrategier
dc.subjectrelasjonell forståelse
dc.subjectsamtalekvalitet
dc.subjectrelasjonell og instrumentell forståelse
dc.subjectIC-modell
dc.titleSamtalekvalitet, strategier og forståelse i arbeid med Elevgenererte eksempler
dc.typeMaster thesis
dc.date.updated2019-06-21T22:00:07Z
dc.rights.holderCopyright the Author. All rights reserveden_US
dc.description.degreeMasteroppgave i matematikkdidatikken_US
dc.description.localcodeMAT699
dc.description.localcodeVID-MAUMAT
dc.subject.nus753199
fs.subjectcodeMAT699
fs.unitcode12-11-0


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel