Pedagogiske identiteter i Fremtidens skole
dc.contributor.author | Bjørge, Guro | |
dc.date.accessioned | 2019-08-29T07:08:38Z | |
dc.date.available | 2019-08-29T07:08:38Z | |
dc.date.issued | 2019-08-16 | |
dc.date.submitted | 2019-08-15T22:00:02Z | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/1956/20733 | |
dc.description.abstract | Studien tar for seg hvordan NOU 2015:8 konstruerer ulike pedagogiske identiteter og identifiserer hvilke pedagogiske identiteter som er dominerende. Studien tar i bruk det teoretiske rammeverket til Basil Bernstein. | en_US |
dc.language.iso | nob | |
dc.publisher | The University of Bergen | |
dc.subject | pedagogiske identiteter | |
dc.subject | Fremtidens skole | |
dc.subject | utdanning 2020 | |
dc.subject | Ludvigsen-utvalget | |
dc.subject | Basil Bernstein | |
dc.subject | NOU 2015:8 | |
dc.title | Pedagogiske identiteter i Fremtidens skole | |
dc.type | Master thesis | |
dc.date.updated | 2019-08-15T22:00:02Z | |
dc.rights.holder | Copyright the Author. All rights reserved | |
dc.description.degree | Masteroppgave i pedagogikk IKT | |
dc.description.localcode | PED396 | |
dc.description.localcode | MAPS-PEDIK | |
dc.subject.nus | 724112 | |
fs.subjectcode | PED396 | |
fs.unitcode | 17-42-0 |
Tilhørende fil(er)
Denne innførselen finnes i følgende samling(er)
-
Department of Education [297]