Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorKrumsvik, Anna
dc.date.accessioned2020-09-19T06:15:02Z
dc.date.available2020-09-19T06:15:02Z
dc.date.issued2020-09-19
dc.date.submitted2020-09-18T22:00:07Z
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/1956/24090
dc.description.abstractDenne studien nyttar ein kombinasjon av kvalitativ og kvantitativ tilnærming i undersøkinga av norske engelsklærarar sine oppfatningar av djupnelæring i engelskfaget. Studien er gjort i tråd med fagfornyinga, og ser på om det finnast felles oppfatningar av potensielle tilnærmingar til djupnelæring i engelskfaget for studiespesialiserande (Vg1). Studien undersøkjer også om deltakarane i studien kan seiast å vere einige med Utdanningsdirektoratet sin definisjon av djupnelæring, og om det finnast ein samanheng mellom engelsklærarar si lengd på undervisningserfaring og korleis dei oppfattar læreplanendringar.en_US
dc.language.isoeng
dc.publisherThe University of Bergen
dc.rightsCopyright the Author. All rights reserved
dc.subjectDybelæring
dc.subjectIn-depth Learning
dc.subjectEFL teaching
dc.titleNorwegian EFL Teachers´ Beliefs about In-depth Learning
dc.typeMaster thesis
dc.date.updated2020-09-18T22:00:07Z
dc.rights.holderCopyright the Author. All rights reserved
dc.description.degreeEngelsk mastergradsoppgåve
dc.description.localcodeMAHF-ENG
dc.description.localcodeMAHF-LÆFR
dc.description.localcodeENG350
dc.subject.nus711124
fs.subjectcodeENG350
fs.unitcode11-20-0


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel