dc.contributor.author | Krumsvik, Anna | |
dc.date.accessioned | 2020-09-19T06:15:02Z | |
dc.date.available | 2020-09-19T06:15:02Z | |
dc.date.issued | 2020-09-19 | |
dc.date.submitted | 2020-09-18T22:00:07Z | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/1956/24090 | |
dc.description.abstract | Denne studien nyttar ein kombinasjon av kvalitativ og kvantitativ tilnærming i undersøkinga av norske engelsklærarar sine oppfatningar av djupnelæring i engelskfaget. Studien er gjort i tråd med fagfornyinga, og ser på om det finnast felles oppfatningar av potensielle tilnærmingar til djupnelæring i engelskfaget for studiespesialiserande (Vg1). Studien undersøkjer også om deltakarane i studien kan seiast å vere einige med Utdanningsdirektoratet sin definisjon av djupnelæring, og om det finnast ein samanheng mellom engelsklærarar si lengd på undervisningserfaring og korleis dei oppfattar læreplanendringar. | en_US |
dc.language.iso | eng | |
dc.publisher | The University of Bergen | |
dc.rights | Copyright the Author. All rights reserved | |
dc.subject | Dybelæring | |
dc.subject | In-depth Learning | |
dc.subject | EFL teaching | |
dc.title | Norwegian EFL Teachers´ Beliefs about In-depth Learning | |
dc.type | Master thesis | |
dc.date.updated | 2020-09-18T22:00:07Z | |
dc.rights.holder | Copyright the Author. All rights reserved | |
dc.description.degree | Engelsk mastergradsoppgåve | |
dc.description.localcode | MAHF-ENG | |
dc.description.localcode | MAHF-LÆFR | |
dc.description.localcode | ENG350 | |
dc.subject.nus | 711124 | |
fs.subjectcode | ENG350 | |
fs.unitcode | 11-20-0 | |