Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorGoksøyr, Eirik Kvameng
dc.date.accessioned2014-06-19T09:08:26Z
dc.date.available2014-06-19T09:08:26Z
dc.date.issued2014-02-03eng
dc.date.submitted2014-02-03eng
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1956/7986
dc.description.abstractI denne masteroppgåva har eg undersøkt korleis det norske støymiljøet vart etablert og har utvikla seg i lys av sosiale mekanismar, kulturpolitiske rammevilkår og teknologiske forhold. Eg har blant anna forsøkt å finne ut korleis ein kan bruke kultursosiologiske omgrep som smaksfellesskap, scene, subkultur og kunstverd i ein diskusjon av miljøet, kva stor grad kulturpolitisk innsats har hatt å seie for utviklinga av miljøet og korleis forholdet mellom teknologi og støymusikk kan sjåast i samanheng med utviklinga. I tillegg til dette har sett på korleis diskusjonar om kva som kan reknast som støymusikk kan forståast i lys av sosiologiske perspektiv på musikksjangrar.en_US
dc.format.extent1139375 byteseng
dc.format.mimetypeapplication/pdfeng
dc.language.isonnoeng
dc.publisherThe University of Bergeneng
dc.titleThe shape of rock to come - Ein analyse av etableringa og utviklinga av det norske støymiljøeteng
dc.typeMaster thesisen_US
dc.rights.holderCopyright the author. All rights reserveden_US
dc.description.localcodeMEVI350
dc.description.localcodeMASV-MEVI
dc.subject.nus735116eng
fs.subjectcodeMEVI350


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel