Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorHalvorsen, Øyvind Wiik
dc.date.accessioned2021-04-13T09:06:08Z
dc.date.available2021-04-13T09:06:08Z
dc.date.created2021-01-04T11:35:19Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.issn2387-5739
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2737488
dc.description.abstractI denne artikkelen undersøkjer eg korleis faglege visjonar, tydande førestillingar og bilete av ideelle praksisar gir lærarar retning for eiga pedagogisk verksemd. Basert på fortolkande analyser av intervju med eit utval norsklærarar i vidaregåande skule, identifiserer eg ulike faglege visjonar hjå norsklærarane. Eg argumenterer for at lærarane sine faglege visjonar fungerer som ei kjelde til føremål og standardar for arbeidet deira med norskundervisning. Dei faglege visjonane kan slik verte forstått som ein ressurs for lærarane si utøving av aktørskap. Visjonane er derimot ikkje skapte av den einskilde læraren aleine, men er utforma i samspel med bestemte sosiale språk i norsklærarane sin sosiokulturelle kontekst. Artikkelen er slik eit bidrag til å forstå korleis læraraktørskap vert forma i samspel med ressursar i lærarar sin sosiokulturelle kontekst.en_US
dc.language.isonnoen_US
dc.publisherCappelen Damm Akademisken_US
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.no*
dc.titleFaglege visjonar og læraraktørskapen_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.typePeer revieweden_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderCopyright 2020 Øyvind Wiik Halvorsen.en_US
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode1
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.23865/ntpk.v6.1596
dc.identifier.cristin1864682
dc.source.journalNordisk tidsskrift for pedagogikk og kritikken_US
dc.source.pagenumber222-235en_US
dc.identifier.citationNordisk tidsskrift for pedagogikk og kritikk. 2020, 6, 222-235.en_US
dc.source.volume6en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal