Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorBarlund, Ingrid Margrethe Halvorsen
dc.date.accessioned2021-05-04T12:34:48Z
dc.date.available2021-05-04T12:34:48Z
dc.date.created2020-08-10T13:57:11Z
dc.date.issued2020
dc.PublishedLov og Rett. 2020, 59 (5), 261-273.
dc.identifier.issn0024-6980
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2753520
dc.description.abstractFor norsk finansnæring er tilgang til EUs indre marknad for finansielle teneste heilt avgjerande. Dette føreset at EFTA-statane finn ei rettsleg haldbar og berekraftig tilknytingsform til EUs finanstilsyn. I 2016 vart forordningane som opprettar EUs finanstilsyn, gjort til del av EØS-avtala, og Noreg tilslutta seg finanstilsyna kort tid etter. EUs finanstilsyn har myndigheit til å gjennomføre tiltak av ikkje-bindande karakter retta direkte mot styresmakter og aktørar i EØS/EFTA-statane. Der det dreiar seg om rettsleg bindande vedtak, derimot, er det formelt EFTAs overvakingsorgan (ESA) som fattar desse. Desse vedtaka vil allereie vere skisserte av eit EU-finanstilsyn. I denne artikkelen undersøkjer eg ESAs rolle som tilsynsmyndigheit av finansielle teneste i EFTA-pilaren. Hovudproblemstillinga for artikkelen er kva slags myndigheit ESA har til å fatte rettsleg bindande vedtak under den valde tilknytingsmodellen.en_US
dc.language.isonnoen_US
dc.publisherUniversitetsforlageten_US
dc.titleESA som tilsynsmyndigheit av finansielle teneste i den indre marknaden_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.typePeer revieweden_US
dc.description.versionacceptedVersionen_US
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextpostprint
cristin.qualitycode1
dc.identifier.doi10.18261/issn.1504-3061-2020-05-02
dc.identifier.cristin1822509
dc.source.journalLov og Retten_US
dc.source.4059
dc.source.145
dc.source.pagenumber261-273en_US
dc.relation.projectFinansmarkedfondet: 261592en_US
dc.identifier.citationLov og Rett. 2020, 59(5), 261–273en_US
dc.source.volume59en_US
dc.source.issue5en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel