dc.contributor.author | Dale, Karoline Folgerø | |
dc.date.accessioned | 2023-01-26T00:56:37Z | |
dc.date.available | 2023-01-26T00:56:37Z | |
dc.date.issued | 2022-12-20 | |
dc.date.submitted | 2023-01-25T23:00:11Z | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3046421 | |
dc.description.abstract | I naturvitskaplege emne i høgare utdanning møter studentar på den akademiske skrivinga gjennom laboratorierapportar. Å skriva laboratorierapport er ei tradisjonell form for etterarbeid som byggjer på mange av dei same prinsippa som forskingsartiklar gjer og har ofte to formål. Studentane skal utvikla sine fagkunnskapar gjennom å knyta teori og praksis saman. Og studentane skal læra å skriva akademisk som ei førebuing til større oppgåver knytt til utdanninga og formidling av framtidig forskingsarbeid. I denne masteroppgåva er diskusjonsdelen av laboratorierapportar i eit innføringsemne i organisk kjemi frå eit universitet undersøkt. Målet med oppgåva er å undersøkja kvaliteten i diskusjonane gjennom å identifisera meistringar og utfordringar studentane har med å skriva dei, i tillegg til å sjå på utviklinga av den akademiske skrivinga til studentane over tid. Funna i analysen viser at studentane i liten grad skriv argumenterande og ikkje alltid trekk inn relevante resultatverdiar i sine grunngjevingar. Studentane viser også liten utvikling over tid. Det blir argumentert for at ferske studentar trass i å ha god skrivekompetanse frå skulen høgst synleg har lite erfaring med å skriva argumenterande i naturvitskaplege fag. Det blir vidare trekt fram at ein føresetnad for skriveutvikling hos studentane er at dei treng gode tilbakemeldingar og rettleiing i prosessen. Oppgåva konkluderer med at studentar har behov for skrivetrening og god rettleiing i å skriva ein argumenterande tekst. Det blir lagt fram ulike endringsforslag til praksisane kring rapportskrivinga. Mellom anna blir det føreslått å retta fokuset i undervisinga tilknytt rapportskrivinga mot diskusjonen og å dela rapportskrivinga opp i mindre delar. | |
dc.language.iso | nno | |
dc.publisher | The University of Bergen | |
dc.rights | Copyright the Author. All rights reserved | |
dc.subject | akademisk skriving | |
dc.subject | Kjemididaktikk | |
dc.subject | diskusjon | |
dc.subject | laboratorierapport | |
dc.subject | forsøksrapport | |
dc.title | Å skriva laboratorierapportar i kjemi på universitet Ein studie av å læra akademisk skriving | |
dc.type | Master thesis | |
dc.date.updated | 2023-01-25T23:00:11Z | |
dc.rights.holder | Copyright the Author. All rights reserved | |
dc.description.degree | Masteroppgåve i kjemi | |
dc.description.localcode | KJEM399K | |
dc.description.localcode | MAMN-LÆRE | |
dc.description.localcode | MAMN-KJEM | |
dc.subject.nus | 752299 | |
fs.subjectcode | KJEM399K | |
fs.unitcode | 12-31-0 | |