Er demokratiske elevråd mogeleg?
Journal article, Peer reviewed
Published version
Åpne
Permanent lenke
https://hdl.handle.net/11250/3128791Utgivelsesdato
2023Metadata
Vis full innførselSamlinger
- Department of Government [471]
- Registrations from Cristin [10380]
Originalversjon
Nordisk tidsskrift for pedagogikk og kritikk. 2023, 9, 234-248. 10.23865/ntpk.v9.4000Sammendrag
Det har lenge vore elevråd i norsk skule, med ambisjonar om utdanning til demokratisk deltaking. Forsking tyder på at elevråda er problematiske som demokratisk erfaring for elevane, og dei er i ferd med å bli svekte i lovverk og læreplanverk. Det er derfor viktig å drøfta i kva grad og korleis demokratiske elevråd er mogelege. Framgangsmåten er å trekkja på teoriar om demokrati i politisk liv og antyda korleis elevråd kan spegla slike krav både når det gjeld val, prosessane i elevrådet og gjennomslaget elevrådet har mot skuleleiinga.