Show simple item record

dc.contributor.authorBørhaug, Kjetil
dc.contributor.authorDahle, Bjørnar Østerhus
dc.date.accessioned2024-05-02T11:15:52Z
dc.date.available2024-05-02T11:15:52Z
dc.date.created2023-12-23T11:03:25Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.issn2387-5739
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3128791
dc.description.abstractDet har lenge vore elevråd i norsk skule, med ambisjonar om utdanning til demokratisk deltaking. Forsking tyder på at elevråda er problematiske som demokratisk erfaring for elevane, og dei er i ferd med å bli svekte i lovverk og læreplanverk. Det er derfor viktig å drøfta i kva grad og korleis demokratiske elevråd er mogelege. Framgangsmåten er å trekkja på teoriar om demokrati i politisk liv og antyda korleis elevråd kan spegla slike krav både når det gjeld val, prosessane i elevrådet og gjennomslaget elevrådet har mot skuleleiinga.en_US
dc.language.isonnoen_US
dc.publisherCappelen Dammen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleEr demokratiske elevråd mogeleg?en_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.typePeer revieweden_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderCopyright 2023 The Author(s)en_US
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode1
dc.identifier.doi10.23865/ntpk.v9.4000
dc.identifier.cristin2217392
dc.source.journalNordisk tidsskrift for pedagogikk og kritikken_US
dc.source.pagenumber234-248en_US
dc.identifier.citationNordisk tidsskrift for pedagogikk og kritikk. 2023, 9, 234-248.en_US
dc.source.volume9en_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal