dc.contributor.author | Børhaug, Kjetil | |
dc.contributor.author | Dahle, Bjørnar Østerhus | |
dc.date.accessioned | 2024-05-02T11:15:52Z | |
dc.date.available | 2024-05-02T11:15:52Z | |
dc.date.created | 2023-12-23T11:03:25Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.issn | 2387-5739 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3128791 | |
dc.description.abstract | Det har lenge vore elevråd i norsk skule, med ambisjonar om utdanning til demokratisk deltaking. Forsking tyder på at elevråda er problematiske som demokratisk erfaring for elevane, og dei er i ferd med å bli svekte i lovverk og læreplanverk. Det er derfor viktig å drøfta i kva grad og korleis demokratiske elevråd er mogelege. Framgangsmåten er å trekkja på teoriar om demokrati i politisk liv og antyda korleis elevråd kan spegla slike krav både når det gjeld val, prosessane i elevrådet og gjennomslaget elevrådet har mot skuleleiinga. | en_US |
dc.language.iso | nno | en_US |
dc.publisher | Cappelen Damm | en_US |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Er demokratiske elevråd mogeleg? | en_US |
dc.type | Journal article | en_US |
dc.type | Peer reviewed | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | en_US |
dc.rights.holder | Copyright 2023 The Author(s) | en_US |
cristin.ispublished | true | |
cristin.fulltext | original | |
cristin.qualitycode | 1 | |
dc.identifier.doi | 10.23865/ntpk.v9.4000 | |
dc.identifier.cristin | 2217392 | |
dc.source.journal | Nordisk tidsskrift for pedagogikk og kritikk | en_US |
dc.source.pagenumber | 234-248 | en_US |
dc.identifier.citation | Nordisk tidsskrift for pedagogikk og kritikk. 2023, 9, 234-248. | en_US |
dc.source.volume | 9 | en_US |