Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorDalsbø, Torunn Berge
dc.date.accessioned2025-01-11T00:44:10Z
dc.date.available2025-01-11T00:44:10Z
dc.date.issued2024-11-20
dc.date.submitted2024-11-20T12:01:15Z
dc.identifierNORMAU655 0 O ORD 2024 VÅR
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3171973
dc.description.abstractEit aksjonsforskingsprosjekt i ein åttandeklasse i form av eit intensivt grammatikk-kurs ut frå fylgjande problemstilling: Korleis kan ein leggje opp norskundervisning i ein åttandeklasse for å hjelpe elevane å utvikle eit grammatisk metaspråk?
dc.description.abstractAn action research project in the form of an intensive grammar course based on the following research question: How can native Norwegian language education be organized in an eight-grade class to help students develop a grammatical metalanguage?
dc.language.isonno
dc.publisherThe University of Bergen
dc.rightsCopyright the Author. All rights reserved
dc.subjectgrammar instruction
dc.subjectgrammatikkundervisning
dc.subjectaction research
dc.subjectgrammatisk metaspråk
dc.subjectaksjonsforsking
dc.subjectgrammatical metalanguage
dc.titleEit grammatikkprosjekt på åttande trinn
dc.title.alternativeA Grammar Project held in Eight Grade
dc.typeMaster thesis
dc.date.updated2024-11-20T12:01:15Z
dc.rights.holderCopyright the Author. All rights reserved
dc.description.degreeErfaringsbasert masteroppgave i undervisning med fordypning i norsk
dc.description.localcodeNORMAU655
dc.subject.nus711123
fs.subjectcodeNORMAU655
fs.unitcode11-21-0


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel