dc.contributor.author | Jensen, Vidar R. | |
dc.date.accessioned | 2006-02-15T18:10:44Z | |
dc.date.available | 2006-02-15T18:10:44Z | |
dc.date.issued | 2006 | eng |
dc.identifier.issn | 0805-2557 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/1956/1074 | |
dc.description.abstract | Vidar Jensen rapporterer på hvordan han har utviklet kollokvieundervisningen i sitt fag (KJEM120) for å gi studenter tettere oppfølging underveis i semesteret. Faget har nå krav om fem obligatoriske fremmøter med innlevering av oppgaver. Omleggingen har mange positive sider, men Jensen tar også opp at det er vanskelig å se at tiltaket gir utslag på eksamensresultatene for kullet som helhet. | no_NO |
dc.format.extent | 112213 bytes | eng |
dc.format.mimetype | application/pdf | eng |
dc.language.iso | nob | eng |
dc.publisher | Program for læringsforskning, Universitetet i Bergen | nob |
dc.relation.ispartofseries | UPED-skrift nr. 1/2006 | no |
dc.subject | Universitetspedagogikk | nob |
dc.title | Utvikling og evaluering av ny kollokvieordning i Grunnstoffenes kjemi (KJEM120) | nob |
dc.type | Working paper | |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Psykologi: 260 | nob |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280 | nob |