• norsk
    • English
  • English 
    • norsk
    • English
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Publication series
  • UPED-skrift
  • View Item
  •   Home
  • Publication series
  • UPED-skrift
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Om integrering av skriveøvelser i undervisningen

Selnes, Gisle
Working paper
Thumbnail
View/Open
Gisle Selnes 1.pdf (156.3Kb)
URI
https://hdl.handle.net/1956/1082
Date
2006
Metadata
Show full item record
Collections
  • UPED-skrift [133]
Abstract
Gisle Selnes har hatt som mål å integrere studentenes skriving og muntlige presentasjoner i den ”sikkert til tider noe søvndyssende talestrømmen fra foreleseren” i sin undervisning i et fordypningsemne i latinamerikansk litteratur. Grunnstammen har vært en fast side – la página de hoy – som alle studenter skriver til hver time. Selnes beskriver både hvorfor og hvordan, og ender med å evaluere opplegget fra både studentenes og eget ståsted: en ubetinget suksess for begge parter.
Publisher
Program for læringsforskning, Universitetet i Bergen
Series
UPED-skrift nr. 1/2006

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit
 

 

Browse

ArchiveCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournalsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournals

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit