Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorUlvund, Frode
dc.date.accessioned2006-02-15T18:44:30Z
dc.date.available2006-02-15T18:44:30Z
dc.date.issued2006eng
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/1956/1083
dc.description.abstractFrode Ulvund tar opp studentenes erfaringer med å kommentere medstudenters fagtekster, med utgangspunkt i en studentevaluering. Han peker på to viktige forbedringsområder for denne praksisen: studentenes motivasjon og innsats bør økes, og de bør få bedre opplæring i å gi hverandre tilbakemelding.no_NO
dc.format.extent178013 byteseng
dc.format.mimetypeapplication/pdfeng
dc.language.isonobeng
dc.publisherProgram for læringsforskning, Universitetet i Bergennob
dc.relation.ispartofseriesUPED-skrift nr. 1/2006no
dc.subjectUniversitetspedagogikknob
dc.title"Man lærer best ved å lære bort synes jeg". Røynsler med medstudentrespons ved Historisk institutt våren 2004.nob
dc.typeWorking paper
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280nob
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Psykologi: 260nob


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel