dc.contributor.author | Fosse, Elisabeth | |
dc.contributor.author | Holsen, Ingrid | |
dc.date.accessioned | 2006-02-15T18:46:50Z | |
dc.date.available | 2006-02-15T18:46:50Z | |
dc.date.issued | 2006 | eng |
dc.identifier.issn | 0805-2557 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/1956/1084 | |
dc.description.abstract | Elisabeth Fosse og Ingrid Holsen beskriver hva problembasert læring (PBL) er og hvordan denne pedagogikken er tatt i bruk i to masterprogrammer ved HEMIL senteret. De har foretatt forskningsintervjuer med studenter og lærere som har deltatt i de PBL-baserte studiene, og de rapporterer utførlig fra disse to undersøkelsene. Deres rapport er spesielt interessant for fag som ønsker å se nærmere på PBL som læringsform. | no_NO |
dc.format.extent | 103523 bytes | eng |
dc.format.mimetype | application/pdf | eng |
dc.language.iso | nob | eng |
dc.publisher | Program for læringsforskning, Universitetet i Bergen | nob |
dc.relation.ispartofseries | UPED-skrift nr. 1/2006 | no |
dc.subject | Universitetspedagogikk | nob |
dc.title | Pedagogisk utviklingsarbeid ved Hemilsenteret;studenter og faglæreres erfaringer med Problembasert læring våren 2004 | nob |
dc.type | Working paper | |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Psykologi: 260 | nob |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280 | nob |