Show simple item record

dc.contributor.authorMessaoudi, Elhoucine
dc.date.accessioned2006-02-15T18:48:30Z
dc.date.available2006-02-15T18:48:30Z
dc.date.issued2006eng
dc.identifier.issn0805-2557
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/1956/1085
dc.description.abstractElhoucine Messaoudi beskriver hvordan et IKT basert undervisningsprogram (Power lab systemet - PLS) kan være et godt alternativ til bruk av forsøksdyr (frosk og rotter) i laboratoriekurs innen nevrofysiologi. Han beskriver hvilke fordeler PLS kan gi i forhold til dyreforsøk, og foreslår at det tas i bruk med en oppfølgende evaluering.no_NO
dc.format.extent275647 byteseng
dc.format.mimetypeapplication/pdfeng
dc.language.isonobeng
dc.publisherProgram for læringsforskning, Universitetet i Bergennob
dc.relation.ispartofseriesUPED-skrift nr. 1/2006no
dc.subjectUniversitetspedagogikknob
dc.titleBruk av Power Lab systemet i nevrofysiologi kurset ved seksjon for fysiologinob
dc.typeWorking paper
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280nob
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Psykologi: 260nob


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record