dc.contributor.author | Messaoudi, Elhoucine | |
dc.date.accessioned | 2006-02-15T18:48:30Z | |
dc.date.available | 2006-02-15T18:48:30Z | |
dc.date.issued | 2006 | eng |
dc.identifier.issn | 0805-2557 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/1956/1085 | |
dc.description.abstract | Elhoucine Messaoudi beskriver hvordan et IKT basert undervisningsprogram (Power lab systemet - PLS) kan være et godt alternativ til bruk av forsøksdyr (frosk og rotter) i laboratoriekurs innen nevrofysiologi. Han beskriver hvilke fordeler PLS kan gi i forhold til dyreforsøk, og foreslår at det tas i bruk med en oppfølgende evaluering. | no_NO |
dc.format.extent | 275647 bytes | eng |
dc.format.mimetype | application/pdf | eng |
dc.language.iso | nob | eng |
dc.publisher | Program for læringsforskning, Universitetet i Bergen | nob |
dc.relation.ispartofseries | UPED-skrift nr. 1/2006 | no |
dc.subject | Universitetspedagogikk | nob |
dc.title | Bruk av Power Lab systemet i nevrofysiologi kurset ved seksjon for fysiologi | nob |
dc.type | Working paper | |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280 | nob |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Psykologi: 260 | nob |