Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorSkaar, Øystein Olav
dc.contributor.authorKrumsvik, Rune Johan
dc.date.accessioned2016-07-04T09:31:50Z
dc.date.available2016-07-04T09:31:50Z
dc.date.issued2015
dc.PublishedUNIPED 2015, 38(1):53-73eng
dc.identifier.issn1893-8981
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/1956/12231
dc.description.abstractArtikkelen ynskjer å skildre studentar i høgare utdanning sine haldningar til og oppfatningar av førelesing, og særskilt bruk av multimodale presentasjonsprogram (t.d. PowerPoint) og tradisjonell tavleundervising. Det vart utvikla to haldningsskalaar med fire påstandar, for å måle studentane sine oppfatningar av (1) undervisingsstruktur, (2) læringsutbytte, (3) motivasjon til å delta på undervising og (4) interaksjon mellom studentar og forelesar når ein av to undervisingsmedium vart brukt. Studentar (N = 174, 94,8% fullføringsrate) frå anten Universitetet i Bergen eller Norsk Lærarakademi (NLA) vart spurde om ta del i ein eksplorativ studie som tok i bruk eit personleg responssystem («clickers»). Studien gir indikasjonar på at mange studentar ynskjer meir bruk av komplekse multimodale presentasjonar, som inkluderer animasjonar og/eller videoar. Samstundes er positive haldningar til multimodale presentasjonsprogram avhengig av studenten sitt føretrekte undervisingsformat og studenten si oppfatning av forelesar sin digitale og didaktiske kompetanse.en_US
dc.description.abstractThe present study aim to describe students’ attitudes and perceptions toward plenary lectures, and more specifically, the use of multimodal presentations (e.g., PowerPoint) and traditional lectures (e.g., chalk and talk). Two attitude scales were built upon four items measuring students’ perception of the (1) lecture structure, (2) learning outcome, (3) motivation to attend lectures and (4) interaction between students and lecturer when one of the two lecturing mediums were used. Students (N = 174, 94.8% completion rate) from either the University of Bergen or NLA University College were asked to take part in an exploratory survey using a personal response system (“clickers”). The study suggest that many students wish for more use of complex multimodal presentations (including animations and/or videos). Yet, positive attitudes toward such mediums are conditional on students’ preferred lecture format and students’ perception of their lecturers’ digital and didactic competence.en_US
dc.language.isoengeng
dc.publisherUniversitetsforlageteng
dc.rightsAttribution CC BYeng
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0eng
dc.subjectDigital literacyeng
dc.subjectinstructional mediums and methodseng
dc.subjecthigher educationeng
dc.subjectCognitive Theory of Multimedia Learningeng
dc.titleMultimedia discrepancies - plenary lectures as perceived by studentseng
dc.typePeer reviewed
dc.typeJournal article
dc.date.updated2016-04-11T07:45:48Z
dc.description.versionpublishedVersion
dc.rights.holderCopyright 2015 The Authorseng
dc.identifier.cristin1234977
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Allmennpedagogikk: 281
dc.subject.nsiVDP::Social sciences: 200::Education: 280::General education: 281


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Attribution CC BY
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Attribution CC BY