Show simple item record

dc.contributor.authorMyhr, Geir
dc.date.accessioned2017-01-16T12:11:42Z
dc.date.available2017-01-16T12:11:42Z
dc.date.issued2016-11-21
dc.date.submitted2016-11-21eng
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/1956/15415
dc.description.abstractProblemstillingen for studien er: Hvordan endrer matematikkfaget seg ved bruk av omvendt undervisning, og hvilke faktorer må en som lærer, og elev, passe på for å sikre kvalitet på opplæringen gjennom disse endringene? Studiens hovedfunn: - Elevene opplever å være bedre forberedt til timene - innholdet i timene består i hovedsak av samtale og diskusjon rundt matematiske tema, og variert arbeid med oppgaver - Lærerens rolle har endret seg fra å være en som presenterer informasjon, til en som i all hovedsak er veileder for elevene i deres læring. Med bakgrunn i studiens hovedfunn, gjøres noen betrakninger rundt elevenes ansvar og undervisningens kvalitet.en_US
dc.format.extent435565 byteseng
dc.format.mimetypeapplication/pdfeng
dc.language.isonobeng
dc.publisherThe University of Bergenen_US
dc.titleOmvendt undervisning i matematikk. En kvalitativ studie av hvordan matematikkfaget endrer seg ved bruk av omvendt undervisning, og hva lærere og elever må passe på for å sikre kvaliteten på opplæringen i faget gjennom disse endringene.en_US
dc.typeMaster thesis
dc.rights.holderCopyright the Author. All rights reserveden_US
dc.description.localcodeVID-MAUMAT
dc.description.localcodeMAT650
dc.subject.nus753199eng
fs.subjectcodeMAT650


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record