Show simple item record

dc.contributor.authorGjuvsland, Guro
dc.date.accessioned2017-02-14T09:57:48Z
dc.date.available2017-02-14T09:57:48Z
dc.date.issued2016-11-21
dc.date.submitted2016-11-21eng
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/1956/15538
dc.description.abstractI denne oppgaven belyser jeg ulike aspekter ved grammatikkundervisning for arabisktalende norskinnlærere med lite skolebakgrunn. Utgangspunktet for oppgaven er et kontrastivt undervisningsopplegg i grammatikk som vi laget og brukte i norskopplæringen hvor jeg underviser, og jeg stiller spørsmålet om dette undervisningsopplegget fremmer læring hos deltakerne.en_US
dc.format.extent1519621 byteseng
dc.format.mimetypeapplication/pdfeng
dc.language.isonobeng
dc.publisherThe University of Bergeneng
dc.titleArabisk-norsk kontrastiv grammatikk. Er det læringsfremmende å drive kontrastiv grammatikkundervisning for arabisktalende norskinnlærere med lite skolebakgrunn ved hjelp av skriftlig, tospråklig materiell?eng
dc.typeMaster thesis
dc.rights.holderCopyright the author. All rights reservedeng
dc.description.degreeMaster i Arabisk
dc.description.localcodeMAHF-ARAB
dc.description.localcodeARA350
dc.subject.nus711312eng
fs.subjectcodeARA350


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record