Show simple item record

dc.contributor.authorWickman, Bjørn
dc.date.accessioned2017-03-24T12:41:50Z
dc.date.available2017-03-24T12:41:50Z
dc.date.issued2016-12-01
dc.date.submitted2016-12-01eng
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/1956/15612
dc.description.abstract"Den journalistiske arvesynden på nett" tar for seg tekstreklamens renessanse i nettavisene. Det empiriske bidraget består av en kvantitativ innholdsanalyse av åtte norske nettaviser.en_US
dc.format.extent3319644 byteseng
dc.format.mimetypeapplication/pdfeng
dc.language.isonobeng
dc.publisherThe University of Bergeneng
dc.titleDen journalistiske arvesynden på nett - En kvantitativ kartlegging av omfanget av tekstreklame og tekstreklamens karakteristikker i norske nettavisereng
dc.typeMaster thesisen_US
dc.rights.holderCopyright the author. All rights reserved.en_US
dc.description.localcodeMEVI350
dc.description.localcodeMASV-MEVI
dc.subject.nus735116eng
fs.subjectcodeMEVI350


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record