Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorPedersen, Lise Lotte
dc.date.accessioned2017-05-05T08:16:15Z
dc.date.available2017-05-05T08:16:15Z
dc.date.issued2017-01-02
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/1956/15782
dc.description.abstractStudien tok for seg samarbeid mellom videregående skoler, private foretak og tredjeparter i forbindelse med opplæringsløpet Teknisk Allmennfag (TAF). Struktur, ansvarsfordeling og oppbygningen av videregående opplæring blir behandlet, men fokus ligger på de organisatoriske aspektene ved samarbeidet mellom de nevnte partene i TAF- opplæringen. Gjennom en komparativ tilnærming er det forsøkt belyst hvordan ulike former for struktur på opplæringsløpet har påvirket partenes erfaringer med denne type samarbeid knyttet til videregående opplæring.en_US
dc.format.extent1172250 bytesen_US
dc.language.isonobeng
dc.publisherThe University of Bergeneng
dc.subjectTverrsektorielle samarbeideng
dc.subjectTAFeng
dc.subjectindustry school partnershipeng
dc.subjectsosial kapitaleng
dc.subjectregional utviklingeng
dc.titleTverrsektorielle samarbeid som regional utvikling. En komparativ studie av TAF-opplæring i Måløy og Ulsteinvikeng
dc.typeMaster thesisen_US
dc.date.updated2017-05-05T07:58:59Z
dc.rights.holderCopyright the author. All rights reserved.en_US
dc.description.localcodeGEO350
dc.description.localcodeMASV-GEOG
dc.subject.nus733111eng
fs.subjectcodeGEO350


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel