dc.contributor.author | Christensen, Tore Morland | |
dc.date.accessioned | 2017-08-21T07:22:32Z | |
dc.date.available | 2017-08-21T07:22:32Z | |
dc.date.issued | 2017-07-26 | |
dc.date.submitted | 2017-07-25T22:00:04Z | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/1956/16371 | |
dc.description.abstract | I denne masteroppgaven ser jeg på hvilken effekt undersøkende matematikk kan ha på elevers holdninger til faget med hovedvekt på motivasjon. Prosjektene har blitt gjennomført med ungdomsskoleelever ved Stiftelsen Montessoriskolen i Bergen. | en_US |
dc.language.iso | nob | eng |
dc.publisher | The University of Bergen | en_US |
dc.title | Analyse av undervisningsopplegg med undersøkende matematikk | en_US |
dc.type | Master thesis | |
dc.date.updated | 2017-07-25T22:00:04Z | |
dc.rights.holder | Copyright the Author. All rights reserved | en_US |
dc.description.degree | Masteroppgåve i matematikkdidatikk | en_US |
dc.description.localcode | MAT650 | |
dc.subject.nus | 753199 | eng |
fs.subjectcode | MAT650 | |
fs.unitcode | 12-11-00 | |