Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorEriksen, Suzanne Hansen
dc.date.accessioned2017-09-05T12:19:02Z
dc.date.available2017-09-05T12:19:02Z
dc.date.issued2017-07-06
dc.date.submitted2017-07-05T22:00:30Z
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/1956/16559
dc.description.abstractOppgaven tar for seg de rettslige rammene rundt erstatning etter brudd på markedsføringsloven, og hvorvidt en erstatningshjemmel inspirert av et forslag fra Europakommisjonen burde innføres i norsk markedsføringslov.en_US
dc.language.isonobeng
dc.publisherThe University of Bergeneng
dc.subjectMarkedsføringsloveneng
dc.subjectØkonomisk tapeng
dc.subjectØkonomisk kompensasjon til forbrukereeng
dc.titleRettslige rammer for håndtering av økonomisk tap etter brudd på markedsføringsloven - Bør det innføres en hjemmel for å pålegge næringsdrivende å betale økonomisk kompensasjon til forbrukere i mfl?eng
dc.typeMaster thesis
dc.date.updated2017-07-05T22:00:30Z
dc.rights.holderCopyright the Author. All rights reservedeng
dc.description.degreeMasteroppgave
dc.description.localcodeJUS399
dc.subject.nus737102eng
fs.subjectcodeJUS399
fs.unitcode16-00-00


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel