Show simple item record

dc.contributor.authorBrendmoe, Anne Aglen
dc.date.accessioned2006-08-16T09:46:20Z
dc.date.available2006-08-16T09:46:20Z
dc.date.issued2003eng
dc.identifier.isbn82-8088-282-0 (electronic version)eng
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/1956/1815
dc.description.abstractFra sammendrag: Denne oppgaven er en kvalitativ studie av en flerkulturell klasse med hovedfokuset på en jentegruppe bestående av fire pakistanske jenter og deres opplevelser av skolen som læringsarena med utgangspunkt i begrepene intersubjektivitet, fellesskap, deltagelse og inkludering. Elevene i klassen går på en Oslo Øst skole med en høy andel av minoritetsspråklige elever.no_NO
dc.format.extent685343 byteseng
dc.format.mimetypeapplication/pdfeng
dc.language.isonobeng
dc.publisherThe University of Bergeneng
dc.title"Da vet du at det er de jentene, liksom". Læring og identitetsutvikling i spenningsfeltet mellom majoritetsfelleskapet og minoritetsfellesskapetnob
dc.typeMaster thesis
dc.rights.holderCopyright the author. All rights reserved
dc.rights.holderThe authoreng
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Andre pedagogiske fag: 289nob


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record