Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorAndersen, Irene Aasenen_US
dc.contributor.authorBaerheim, Andersen_US
dc.contributor.authorHovland, Groen_US
dc.date.accessioned2018-08-22T12:06:08Z
dc.date.available2018-08-22T12:06:08Z
dc.date.issued2017
dc.PublishedAndersen IA, Baerheim A, Hovland G. Lege- og sjukepleiestudentar sine opplevingar av tverrprofesjonell samarbeidslæring i spesialisthelsetenesta: ein kvalitativ studie. UNIPED. 2017;40(4):361-373eng
dc.identifier.issn1893-8981
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/1956/18187
dc.description.abstractMedical and nurse students who have practice at Førde Central Hospital are working in interprofessional teams. The students plan and implement care and treatment for a patient with unclear/complex conditions, and are supervised by a responsible nurse and physician. Analyse of three focus group interviews showed that the interprofessional collaborative learning can contribute to students experiencing each other as equal partners and that they complement each other in their work with the patients. Although the students had a different history and academic past, they did not experience any differences in the power relationships within the team. They worked independent, were given responsibility, something that gave them a sense of achievement. They also felt safer about the work tasks of the other profession. The Førde model may be a relevant organization of interprofessional practice for other area of the health and social services.en_US
dc.description.abstractLege- og sjukepleiestudentar i praksis ved Førde Sentralsjukehus jobbar i tverrprofesjonelle team. Studentane planlegg og gjennomfører utgreiing, pleie og behandling for ein pasient med uklar/ kompleks tilstand, og er under rettleiing av ansvarleg sjukepleiar og lege. Analyse av tre fokusgruppeintervju med studentar synte at tverrprofesjonell samarbeidslæring kan medverke til at studentar oppfattar kvarandre som likeverdige partnarar og at dei utfyller kvarandre i arbeidet med pasienten. Sjølv om studentane har ulik historie og akademisk fortid, opplevde dei ikkje ulikheit i maktforholdet i teamet. Dei jobba sjølvstendig og fekk ansvar, noko som gav dei ei oppleving av meistring. Dei følte seg også tryggare på den andre profesjonen sine oppgåver. Førdemodellen kan vere ein aktuell organisering av tverrprofesjonell praksis for andre område i helse- og sosialtenesta.en_US
dc.language.isonnoeng
dc.publisherUniversitetsforlageteng
dc.rightsAttribution CC BY-NCeng
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/eng
dc.subjecttverrprofesjonell samarbeidslæringeng
dc.subjectmakteng
dc.subjectansvareng
dc.titleLege- og sjukepleiestudentar sine opplevingar av tverrprofesjonell samarbeidslæring i spesialisthelsetenesta: ein kvalitativ studieen_US
dc.typePeer reviewed
dc.typeJournal article
dc.date.updated2017-12-18T14:33:07Z
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holderCopyright 2017 The Author(s)
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.18261/issn.1893-8981-2017-04-07
dc.identifier.cristin1510703
dc.source.journalUNIPED


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Attribution CC BY-NC
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Attribution CC BY-NC