Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorYtre-Arne, Brita
dc.date.accessioned2019-01-02T14:27:26Z
dc.date.available2019-01-02T14:27:26Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/1956/18817
dc.description.abstractRapporten omhandler en intervensjon i undervisningen i kvalitativ metode på bachelorgraden i medievitenskap. Undervisningen ble lagt om ved at mesteparten av tradisjonelle forelesninger og veiledningsmøter ble erstattet av ”kvalitativt metodeverksted”, der studentene arbeidet i grupper med en empirisk oppgave med støtte og veiledning fra flere faglærere. Rapporten diskuterer intensjoner og erfaringer med omleggingen.en_US
dc.language.isonobeng
dc.publisherProgram for universitetspedagogikk, Universitetet i Bergeneng
dc.relation.ispartofseriesUPED-skrifteng
dc.subjectUniversitetspedagogikkeng
dc.subjectStudentaktiv læringeng
dc.subjectKvalitativ metodeeng
dc.subjectMetodeundervisningeng
dc.subjectBachelorstudentereng
dc.subjectGruppearbeideng
dc.titleKvalitativt metodeverksted: Studentaktiv metodelæring for ferske bachelorstudenter i medievitenskapeng
dc.typeWorking paper
dc.rights.holderCopyright the author. All rights reservedeng


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel